.:.تبریک عید.:.
سال 92 با همه خوبیها و بدیهاش تموم شد و جاش رو به سال93 داد. سالی که هنوز نیامده، نوید کارهای بزرگی را میده. امسال سالی است که با نام و یاد حضرت زهرا (س) شروع میشه پس همه با هم تصمیم میگیریم که به تمام کارهامون رنگ و بوی فاطمی بدیم.
این سال رو به همه ی بروبچ دانشِ هدایت و قلهک ؛ روزبه ؛ مفید 1 ؛ پژوهش و.... همه دانش آموزان و خانواده هاشون و همه دانش دوستان و اطرافیانشون تبریک میگم.![]()
مجید رضائی
+ نوشته شده در یکشنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۳ ساعت 13:2 توسط مجید رضائی
|